Anastazja i Piotr- True Love

By Smallchangegirl - sierpnia 29, 2014

W końcu przyszła okazja fotografować mi parę zakochanych :)

Taki pomysł chodził mi po głowie już od dawien dawna aż w końcu moja cudowna modelka, którą już kojarzycie z osobnej sesji..Anastazja zaproponowała mi taką sesje w parku praskim :)

zamysłem było wykonanie zdjęć także nad Wisłą wśród słońca, niestety pogoda nam troszkę popsuła plany ponieważ cały dzień padało- ale jak widać daliśmy rade ! :)


Bardzo podobają mi się tego typu zdjęcia, jest to cudowna forma na pamiątkę dla zakochanych..tym bardziej jak można uchwycić takie kadry w których aż biję od miłości i szczęścia.
Myślę że miłość powinna towarzyszyć każdemu człowiekowi-w końcu nic nie przynosi takiego szczęścia jak kłótnia z ukochanym/ukochaną ;p Wydaje mi się że nie mam co się rozpisywać na ten temat ponieważ każdy ma swoją definicję ;)

W związku z tematem życzę wam abyście znaleźli kogoś z kim będziecie chcieli spędzić całe swoje życie biorąc na barki każde przeszkody. :)

Zapraszam do oglądania zdjęć także tutaj :























  • Share:

You Might Also Like

0 Comments