Anna Gadzała

By Smallchangegirl - października 30, 2014

W dzisiejszym poście przedstawię wam dosyć sporo ujęć, które wykonałam z doskonałą modelką Anią.

Po raz pierwszy udało mi się przerobić aż 97 zdjęć ! Postanowiłam napisać do Ani ze względu na jej oryginalną urodę,która według mnie świetnie komponuję się z ,,surowym,, klimatem zdjęć.
Idealnym tłem okazało się centrum, mnóstwo uliczek gdzie można znaleźć naprawdę kilka efektownych miejsc. O samej Ani mogę napisać między innymi: cudowny kontakt z moim aparatem, pozytywna energia i uśmiechnięta dziewczyna, naprawdę było o czym rozmawiać-co bardzo cenie sobie podczas wykonywania zdjęć. Co więcej ! Planujemy kolejną współpracę, coś czego jeszcze u mnie nie było..mam nadzieje że cały pomysł ,,wypali,,.
Kontynuując jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego naszej sesji, jestem ciekawa również waszej opinii na ten temat:)

zapraszam każdą piękną istotkę na sesje!

MAXMODELS

INSTAGRAM

FACEBOOK



































  • Share:

You Might Also Like

1 Comments