Rok 2014

By Smallchangegirl - grudnia 31, 2014

Kochani jak co roku postanowiłam wykonać dla Was post z podsumowaniem roku 2014 :)


Na początku życzenia ! Wiem ze jest was tu nieliczna grupa aczkolwiek dziękuję tym co odwiedzają mojego bloga i są choć troszkę zainteresowane moją pasją :)

Chcę wam wszystkim życzyć przede wszystkim dużo zdrowia w nowym roku , jak najwięcej czasu spędzonego z rodziną, miłości, którą będziecie pielęgnować oraz rozwoju waszych zainteresowań i  wiary w wasze możliwości.

Przyznam szczerze że rok 2014 był dla mnie rokiem pełnym zmian. Mam nadzieje ze moje prace także spotkał przełom. Ciężko mi to ocenić, mam kilka ulubionych ujęć, które możecie zobaczyć poniżej.W roku 2015 planuje zupełnie inaczej podchodzić do tematów sesji. Każda będzie przemyślana z dokładną tematyką oraz postaram się wykonywać zdjęcia typu backstage , może pojawią się nawet filmiki z sesji. Na pewno będzie mnóstwo nowych modelek jak i te , które gościły już przed moim obiektywem a nasze efekty Wam także przypadły do gustu.

* niedługo także pokażę wam sesje, którą miałam okazję wykonać ok miesiąc temu z uczestniczką programu Top Model, Anią Cybulską. Sesje wykonałyśmy w studiu z udziałem wizażystki Karoliny. 

Dziękuję oczywiście każdej mojej modelce, która dzielnie pozowała na mrozie, w upale , w deszczu itp JESTEŚCIE CUDOWNE!

Na koniec życzę wam udanego Sylwestra.

Ps: zapraszam również do zapisywania się już na sesje w przyszłym roku

BUZIAKI :)


INSTAGRAM ----> KLIK
FACEBOOK ---->KLIK






























  • Share:

You Might Also Like

0 Comments