Anna Cybulska - D'vision model

By Smallchangegirl - stycznia 12, 2015

Kochani w końcu mogę wam pokazać w całości sesje, którą wykonałam razem z Anią (link do fanpage'a  KLIK) przy pomocy wizażystki Kasi oraz właściciela Studia ,Stara Suszarnia, (KLIK) Michała. Przyznam szczerze że dosyć sporo odwagi kosztowało mnie napisanie do agencji D'VISION...nie byłam do końca przekonana czy moje prace są na tyle dobre aby ubiegać się o tak doświadczoną modelkę. Na szczęście następnego dnia dostałam już odpowiedź z pozytywnym ,,rozpatrzeniem,, ku mojemu zdziwieniu Ani spodobały się moje prace. Umówienie się na konkretną datę było bez większych problemów, na szczęście udało nam się  zgrać ! :)
Kasia wykonała świetny makeup , a jako iż była to moja pierwsza praca w studio (co powodowało jeszcze większy stres czy uda mi się sprostać z takim wyzwaniem) Michał pomógł mi opanować podstawowe informacje. Podczas tygodnia udało mi się przerobić zdjęcia Ani i wysłać agencji.  Na szczęście wszystkie kadry , które wykonałyśmy mogę Wam pokazać ( w poście pokażę wam kilka moich ulubionych ujęć) Dlatego cieszę się że mogę podzielić się już z wami tą sesją :)

FACEBOOK
INSTAGRAM 

MOD: Anna Cybulska
MUA: Kasia Gross

















  • Share:

You Might Also Like

0 Comments