PKiN

By Smallchangegirl - lutego 10, 2015



Moi kochani dzisiaj przedstawię wam niewiele kadrów z sesji , która odbyła się na pełnym spontanie.
Ujęcia pod Pałacem Kultury wykonałam z Luizą Kramek - fanpage (KLIK)
A więc na początek:  Od dawna myślałam o współpracy z Luizą gdy trafiłam na jej portfolio na maxmodels. Niestety moja piękna modelka mieszka w Olsztynie, tak więc na razie nie było mowy o współpracy. Dzięki wspaniałej aplikacji instagram mogę obserwować osoby z którymi chciałabym stworzyć kilka kadrów i tutaj na moje szczęście rano zobaczyłam zdjęcie że Luiza jest w podróży do Warszawy. Od razu postanowiłam napisać! Na szczęście udało nam się znaleźć dosłownie 20 minut. Jako stylizacje wykorzystałyśmy moją niedawno kupioną sukienkę , Luiza szybko wykonała makijaż i wzięłyśmy się do pracy! Ja jestem naprawdę bardzo zadowolona z sesji biorąc pod uwagę totalny brak przygotowania-wszystko było na tak zwaną ostatnią chwilę....dosyć pisania zapraszam do oglądania :)

FACEBOOK
INSTAGRAM
MAXMODELS










  • Share:

You Might Also Like

2 Comments