Łazienki Królewskie

By Smallchangegirl - marca 05, 2015

Moi mili, na początek dziękuję że liczba odwiedzających mojego bloga  jest coraz większa i większa , jest Was więcej również na instagramie i facebooku - za co szczere DZIĘKUJĘ ;*

Dzisiejszy post przeznaczam dla Dominiki z która miałam okazje współpracować po raz pierwszy i na pewno nie ostatni. Biorąc pod uwagę oczywiście fakt że Dominika to piękna i przesympatyczna osoba , na zdjęciach zamienia się w co chce i jak chce. Muszę przyznać że jestem z nas obu dumna. Cały pomysł na sesje był Dominiki-ja byłam od realizacji. Zmarzła dla mnie dziewczyna ale mam nadzieje że nie na marne. Sesje wykonałyśmy w Łazienkach(często tam ostatnio wracam ale to miejsce jest naprawdę w każdym calu magiczne i można wykorzystać je na wiele sposobów)

tak więc póki co zostawiam was z naszymi efektami a już niedługo kolejny post ;)

MAXMODELS - KLIK
FACEBOOK - KLIK
INSTAGRAM - KLIK













  • Share:

You Might Also Like

1 Comments