Back

By Smallchangegirl - września 08, 2015

Moi kochani !😌

Dziś publikacja zdjeć które wykonałam już dawno z moja przepiękna, ulubioną modelką.
Nie będę bardzo sie rozpisywać na temat tej sesji , myśle ze spodobają wam sie portrety z Ewą ;)

Niedługo także pokaże wam sesje z Pola Bogdanska(których ujęcia możecie już zobaczyć na moim instagramie @scg_photos jak i fb) nasza sesja jest także na stronie nowej firmy odzieżowej Evy Minge - FEMESTAGE (fb oraz instagram). Znajdzie sie tu także troche zdjeć z mojego pobytu w Anglii jak i Grecji.....

Jeżeli chodzi o moją ostatnimi czasy kiepska frekwencje zapewniam was ze od dziś postanawiam poprawę , mam nadzieje wstawiać przynajmniej 3-4 posty miesięcznie.....


Mam nadzieje ze będzie was tutaj więcej tymczasem zapraszam na bierząco 

- instagram.com/scg_photos
- oraz fb : smallchangegirl 

Zapraszam was także na sesje zdjęciowe jeszcze w tym miesiącu 

smallchangegirlphotos@gmail.com

Miłego wieczoru






























  • Share:

You Might Also Like

0 Comments