Juliette in Wonderland

By Smallchangegirl - listopada 22, 2015


Kochani:)

Chyba jak każdy wyczekuje już tego momentu kiedy spadnie śnieg ;))
Mam mnóstwo pomysłów na świąteczne sesje, które mam nadzieje zrealizować....
Rok temu niestety nie miałam tego szczęścia, brak czasu i inne czynniki zrobiły swoje :)

Na instagramie już ogłosiłam iż zapraszam na zapisy na ten magiczny grudniowy miesiąc...
zapraszam oczywiście wszystkie dziewczyny z doświadczeniem lub bez
Jeżeli nie macie pomysłu na prezent, możecie podarować drugiej osobie sesje zdjęciową,
jest to idealna forma pamiątki a przede wszystkim zabawa!
Oczywiście zgłoszenia przyjmuje na facebook'u (KLIK) a także możecie do mnie pisać drogą mailową smallchangegirlphotos@gmail.com.

Na sam temat sesji z Julią muszę powiedzieć że od dawna chciałam ją zobaczyć przed obiektywem.
Na szczęście udało nam się zgrać i nie żałuję ! Julia jest świetną dziewczyną :)
Być może jak nam się uda zobaczycie Julię u mnie w świątecznym wydaniu :)

Julia prowadzi bloga pod nazwą ,,Juliette In Wonderland , gdzie gorąco was zapraszam http://juliettecapuleti.com/


PS.: Sesja składa się z dwóch części... trochę kadrów na tle pięknego placu bankowego, który idealnie komponował się z szarą stylizacją Julii, dalej natomiast zobaczycie kilka portretów w parku Saskim :)

























  • Share:

You Might Also Like

0 Comments