ByPolala

By Smallchangegirl - stycznia 16, 2016

Witam Was kochani w ten cudowny zimowy dzien...Już jakiś czas temu zorganizowałam sesje dla firmy ByPolala (KLIK).

Ola, która współpracuje juz długi czas z firma skontaktowała sie ze mną w celu wykonania sesji.:) Oczywiscie od razu zgodziłam sie tym bardziej iż Ola to piekna dziewczyna i miała naprawde fajny pomysł do zrealizowania. Chodziło o ukazanie świątecznego szału zakupów , zakupów w ByPolala! Ola zabrała ze soba dwie dodatkowe dziewczyny. Ubrania które przygotowała były naprawde super i pasowały do trzech modelek. Musze przyznać ze zielony komplet ktory miała na sobie Oliwia skradł moje serce;) uwielbiam taki kolor ! Sesje wykonałyśmy w centrum handlowym w Warszawie ,,City Shopping,, na Placu Unni Lubelskiej. Uznałam ze tamtejsze świąteczne dekoracje bedą idealnie współgrały z całym pomysłem. Wydaje mi sie ze naprawde sesja wyszła tak jak chciałyśmy , w tle biała choinka oraz światełka dodała cudowny akcent do zdjec :)  poniżej możecie zobaczyć dużo ujęć z sesji.

Oczywiście jak zawsze zapraszam was na sesje zdjęciowe a także do obserwowania mnie na innych stronach

FACEBOOK 
INSTAGRAM 

KONTAKT: smallchangegirlphotos@gmail.com




Mod: Aleksandra Rybicka
Mod: Oliwia Bosowska
Mod: Alicja Rudnicka

Ubrania: ByPolala




















  • Share:

You Might Also Like

0 Comments