BW

By Smallchangegirl - marca 31, 2016

Witam kochani,

ostatnio miałam okazje współpracować z przepiękną i przesympatyczną dziewczyną a efekty sami możecie ocenić :)
Wykonałyśmy zaledwie parę portrecików przy stacji Metro Stadion Narodowy. Na szczęście pogoda była dla nas łaskawa i tego dnia było ciepło. Sama sesja trwała ok 30 minut ale razem z Ludmiłą postanowiłyśmy jeszcze zadziałać i zrobić coś bardziej spektakularnego.
O samych zdjęciach muszę powiedzieć że na początku miałam pewne wątpliwości, miałam wrażenie że tego dnia ,,coś,, mi nie wychodzi. Niemniej jednak z taką samą energią i zapałem jak zawsze usiadłam do przeróbki....i kamień z serca bo w trakcie przerabiania udało mi się ,,wyrwać,, parę perełek na których Ludmiła spisała się genialnie. W pełni profesjonalizm!

Jeżeli podoba wam się sesja z Ludmiłą, zapraszam do obserwowania bloga, instagram a także do polubienia na facebooku , wszystkie linki poniżej :)



INSTAGRAM
FACEBOOK



Mod: Liudmyla Kuczniewa











   A także ujęcia z bluzką którą możecie dostać na @sklepedesign KLIK








  • Share:

You Might Also Like

1 Comments