Krzeczaa

By Smallchangegirl - kwietnia 05, 2016

Moi mili !

Dzisiejszy post będzie zawierał kilka ujęć typowo blogowych :) W końcu miałam okazję poznać Olę,która jest cudowną osóbką, ma wyczucie stylu i świetnie wychodzi na zdjęciach!
Próbowałyśmy umówić się już wiele razy ale pogoda nie dopisywała albo jakoś nie potrafiłyśmy się dogadać... ALE W KOŃCU :) Pogoda dopisywała, piękne słońce 16 stopni, aż chcę się pracować.
Ola prowadzi bloga typowo modowego do którego link znajdziecie tutaj KLIK  .
Co więcej o naszej współpracy ? Mam nadzieję że uda nam się jeszcze spotkać, uwielbiam jak mogę na sesji czuć się swobodnie i złapać szybko kontakt to na pewno bardzo sprzyja dwóm stronom dlatego czasami na sesjach buzia mi się nie zamyka. Jeżeli chodzi o miejsce wykonałyśmy zdjęcia na Rondzie Daszyńskiego, wydawało mi się że będzie to fajnie współgrało ze stylizacją. Na nasze szczęście znalazłyśmy przedstawioną poniżej ścianę, która nadała jeszcze więcej kolorów i charakteru zdjęciom.  :)
 Jak niektórzy z Was wiedzą na instagramie oraz na fanpage'u na Facebooku pisałam o kilku nowych sesjach, których efekty możecie już zobaczyć na portalu maxmodels (wszystkie linki poniżej)
Mam nadzieję że uda mi się do końca tego tygodnia napisać parę zdań o nich i załączyć efekty.
Na pewno będzie tutaj niedługo sporo nowych twarzy, a także nowości jeżeli chodzi o rodzaj zdjęć.


Zapraszam Was na bieżąco (gdzie można zobaczyć zdjęcia ,,przedpremierowo,, a także backstage)

INSTAGRAM
FACEBOOK
MAXMODELS

Kontakt: smallchangegirlphotos@gmail.com


Mod: Ola Krzeczkowska








  • Share:

You Might Also Like

2 Comments