Blue...

By Smallchangegirl - maja 07, 2016

No więc, co powiecie na takie ujęcia ? :)
Moja pierwsza współpraca z Olą o której wręcz marzyłam! 
Ola nie dość że pozuje doskonale, wie co robić przed aparatem to jeszcze dziewczyna jest przesympatyczna z obłędnymi oczami i buzią oczywiście...do portretów(czyli kadry, które w większości u mnie znajdziecie) . Uwielbiam pracować z takimi ludźmi. Wtedy wszystko przychodzi bardzo łatwo. Mogę was zapewnić że już w czerwcu bądź lipcu zobaczycie Olę znów przed moim obiektywem. 
Co do samej przeróbki zdjęć....tym razem postanowiłam zaszaleć i zrobić to czego jeszcze dotychczas u mnie nie widzieliście czyli zaszaleć z kolorami :) 
Muszę przyznać że jestem raczej wielbicielką naturalnych kadrów, jak najmniej photoshopa... lubię w zdjęciach prostotę bez zbędnych efektów specjalnych, jednak tutaj postanowiłam co nieco dodać i myślę że całkiem dobrze to wygląda w tym wydaniu ale warto posłuchać też innych więc czekam na waszą opinię :) 

Zdjęcia z Olą wykonałam w UWAGA, parku skaryszewskim.  Bardzo dawno nie robiłam tam zdjęć a jednak potrzebowałam bardzo dużo zieleni i pustej przestrzeni dlatego zaufałam właśnie temu miejscu. Sesja trwała dosłownie ok 30-40 minut dlatego też jestem dwa razy bardziej z nas zadowolona że udało nam się stworzyć kawałek całkiem dobrej roboty. Oczywiście dwie stylizacje....w prawdzie pierwsza stylizacja którą widzicie(sukienka+kapelusz) miała być na tle parkingu przy Stadionie Narodowym , druga natomiast(kwiecista sukienka) właśnie we wspomnianym parku. Przez mój brak czasu (ponieważ szef do pracy wzywa !) zrobiłyśmy wszystko w jednym miejscu...no cóż....padło właśnie na ten park i powiem wam że chyba lepiej wyszło niż przypuszczałam i planowałam. 
Troszkę dziś się rozpisałam ale zapraszam Was już do oglądania i pamiętajcie że możecie zapisywać się na sesje zdjęciowe pod poniższymi adresami bądź po prostu mailowo.

Całuję i spokojnego wieczoru :) 


 FACEBOOK KLIK
MAXMODELS KLIK
INSTAGRAM KLIK
KONTAKT: smallchangegirlphotos@gmail.com



 Mod: Ola Brdak













  • Share:

You Might Also Like

0 Comments