Karolina / Orange Model Agency

By Smallchangegirl - maja 16, 2016

Moja druga sesja dla agencji Orange !
Taka oto piękność zawitała do Warszawy w zeszłym tygodniu i powiem wam że z tą dziewczyną mogłabym robić zdjęcia i robić...
Po pierwsze Karolina jest posiadaczką obłędnych kości policzkowych, dużych oczu i świetnej urody!
Oczywiście nie mówiąc już o tym że dziewczyna bardzo dobrze wie co robić przed obiektywem i jest ciepłą,kochaną, przesympatyczną osóbką.
Ale ale ale ale.....może od początku :)
Umawiając się przez agencje z Karoliną nie miałam jeszcze pojęcia że przy całej sesji pomoże nam niezawodna Klaudia (KLIK). Uznałam że może powinnam zacząć angażować więcej osób w przygotowaniu sesji zdjęciowych....i udało mi się współpracować właśnie z Klaudią.
Oczywiście makijaż jak zawsze w wykonaniu tej zdolniachy był fenomenalny. Idealnie pokreślone oczy, czerwone usta Karoliny.....wszystko współgrało naprawdę bosko tym bardziej przy tak wyrazistej bieli(marynarka)
Zdjęcia zostały wykonane przy naszym Pałacu Kultury...
I już jutro moi mili (jeżeli pogoda nie postanowi zrobić mi niespodzianki) zobaczycie efekty współpracy z przepiękną dziewczyną(którą już widzieliście tutaj na blogu) a w środę szykuje się totalna nowość ! ;) 

ASK.FM
INSTAGRAM
FACEBOOK
MAXMODELS


Mod: Karolina Wiśniewska / Orange Model Agency
Mua: Klaudia Kardashian Make Up/ Klaudia Bialko















  • Share:

You Might Also Like

0 Comments