Rose

By Smallchangegirl - lipca 28, 2016


Dzień Dobry słoneczka,
dzisiaj kilka słów na temat sesji z moją nową pięknością !
Na początku chciałabym wspomnieć że gdy zaczynałam przygodę z fotografią, marzyłam wręcz o takiej modelce jak Nicole i naprawdę długi czas zbierałam się do tego żeby zaproponować jej współpracę.
ALE w końcu gdy nabrałam więcej doświadczenia postanowiłam że musi się udać :)
Trochę czasu nam zajęło żeby się zgrać ( praca/pogoda) wszystko szło na przekór.

Dziś na szczęście mogę wam pokazać efekty naszej współpracy.
Nicole ma wyjątkową urodę.....powiedziałabym że jej buźka jest kobieca ale zarazem bije od niej delikatność, dlatego postanowiłam że musi być to sesja w kwiatach !
A zresztą....takiej sesji chyba jeszcze u mnie nie było :)

I taka malutka niespodzianka !
W końcu udało mi się ruszyć z nowościami, niżej znajdziecie krótki filmik z sesji :)

Niedługo na blogu pojawi się naprawdę dużo nowości !
Mam wam do pokazania jeszcze kilka sesji które już czekają gotowe do publikacji..


Tak więc zapraszam was do śledzenia mnie na : 
INSTAGRAM
FACEBOOK

 a także osoby zainteresowane współpracą : smallchangegirlphotos@gmail.com

PS.: po lepszą jakość filmiku zapraszam na FB :) 



















  • Share:

You Might Also Like

0 Comments