Roses - Orange Model Agency

By Smallchangegirl - lipca 14, 2016


Witajcie !
Muszę przyznać że takie poranki to ja lubię.
Popijając kawę zdążyłam zrobić trzy filmiki z sesji (w tym jeden zaległy), które już możecie powoli zobaczyć na facebooku oraz instagramie....no w końcu pojawi się coś nowego :) A teraz zabieram się za post !

I co z tego że szarość za oknem skoro na zdjęciach tyle kolorów:)
No więc, kolejna moja modelka z agencji Orange i kolejna którą pokochałam !
Nieprzeciętna uroda, sympatyczna, spokojna Ewelina....Pozowała przed moim obiektywem wyśmienicie.
I przyznam że miałam sporego FARTA!
Cały zamysł sesji urodził się w mojej głowie po obejrzeniu reklamy perfum....tak! perfum :)
Na początku miałam inną koncepcje na tą sesje ale jednak przystałam na tym...i bardzo dobrze !
Nie sądziłam w prawdzie że wyjdzie tak surowy klimat ale Ewelina wygląda w nim po prostu cudownie....Co więcej agencji też zdjęcia przypadły do gustu. Pomimo braku wizażu i tak naprawdę wielkiego przygotowania wyszła nam sesja godna (mojego) podziwu. Ponieważ zwykle patrzę krytycznym okiem na swoje prace tak teraz muszę powiedzieć że byłam od razu z siebie zadowolona.

A jak Wam podoba się ta sesja ? :)

Oczywiście tuż po obejrzeniu zdjęć zapraszam was do obserwowania mnie tutaj:
INSTAGRAM
FACEBOOK

a także

MAXMODELS

Możecie także pisać maile w sprawie sesji zdjęciowych/tematycznych/okolicznościowych :) 
smallchangegirlphotos@gmail.com


Całuski :)

Mod: Ewelina Tomasikiewicz / Orange Model Agency








  • Share:

You Might Also Like

0 Comments