,,Avatar,,

By Smallchangegirl - września 10, 2016


Kolejna sesja z utalentowaną Marceliną!
Już jakiś czas temu pojawił się tutaj post ze zdjęciami z naszej pierwszej sesji.
Postanowiłam jednak że wykonam podczas tego drugiego ,,większy,, opis naszej współpracy.
Tak naprawdę mamy już 3 sesje za sobą.....pierwszą z nich wykonałyśmy AŻ na początku mojej przygody z fotografią. Niestety sesja nigdzie nie była publikowana ponieważ tamtego dnia nic mi nie szło! Ani światło,ani kadry,obróbka....wszystko wskazywało na to że ,,mogłam zrobić to lepiej,,
Ale ale ale ! może właśnie trzeba było czekać na tą sesje typu ,,WOW,, ;)
Ostatnie zdjęcia które wykonałyśmy były niedaleko mostu siekierkowskiego oraz bezpośrednio na nim,delikatne ujęcia,zachód słońca, lekki makijaż który oczywiście wykonała moja ukochana KLAUDIA KARDASHIAN, chyba nic nadzwyczajnego :)
Ta sesja natomiast jest dla mnie wyjątkowa.....
Przede wszystkim nowość jeżeli chodzi o makijaż,gdzie tym razem pędzle były w dłoniach wspaniałej KLYRKA MAKEUP'INK
Byłam i nadal jestem oczarowana co ta dziewczyna jest zdziałać na buzi :)
Białe elementy dodają właśnie tej wyjątkowości makijażu a mi samej kojarzy się trochę z fantastycznonaukowym filmem, który pewnie każdy z was zna....a mianowicie ,,Avatar,,
Sama Marcelinka w tym makijażu wygląda niesamowicie a dodatki , które zorganizowała także idealnie wcieliły się w swoją role ;)

Mam nadzieję że wam spodoba się ta sesje i oczywiście czekam na waszą opinie.
Miłego wieczoru kochani ! :)




Zgłoszenia na sesje zdjęciowe : smallchangegirlphotos@gmail.com / facebook / instagram direct










  • Share:

You Might Also Like

0 Comments