Magdalena / Ballet

By Smallchangegirl - listopada 06, 2016

Witam was kochani w niedzielny wieczór po długiej przerwie !
Na początek kilka słów o mojej nieobecności.....jak pewnie się domyślacie większość mojego czasu pochłonęła nowa praca...zmęczenie zrobiło swoje, brak czasu na cokolwiek ale teraz po ciężkim październiku w końcu mogę zaplanować więcej sesji i znaleźć czas aby wstawić tutaj 5 zaległych postów.
Mam nadzieje że będzie mi to w miarę sprawnie szło ponieważ mam dla was nawet dwa posty, które będą tutaj nowością. Oczywiście ci co mnie śledzą na innych portalach domyślają się o co chodzi ;)
A teraz wróćmy do ,,dzisiejszej,, sesji :)

Przedstawiam wam moją bodajże 5 taneczna sesje ! Tym razem przed obiektywem piękność o imieniu Magdalena.Cudowna dziewczyna, utalentowana, uśmiechnięta....po prostu tryskająca energią.
Chyba nie ma nic lepszego niż taka pozytywna osoba na sesji...aż chce się pracować :)
Zdjęcia postanowiłam wykonać na moście świętokrzyskim...myślę że kiedyś już tam robiłam sesje ale na pewno nie taneczną....Uznałam że panorama centrum + ruch uliczny a dodatkowo most ( który według mnie jest jednym z tych ,,ładniejszych,,) może się równać fajnym klimatem i dobrym połączeniem. Oczywiście tutaj postawiłam na bardzo delikatne i ciepłe kolory.
A wam jak się podoba ???

SOCIAL MEDIA:
MAXMODELS
INSTAGRAM
FACEBOOK

Oczywiście gorąco zapraszam wszystkich na sesje zdjęciowe a także okolicznościowe  :)
Mile widziane osoby z doświadczeniem jak i początkujące :)
Kontakt: smallchangegirlphotos@gmail.com






Mod: Magdalena Dobrowolska
Fot: Laura Mirizzi / Smallchangegirl












  • Share:

You Might Also Like

0 Comments