Kate/Orange Model Agency

By Smallchangegirl - lutego 14, 2017

Dziś kolejny post tym razem poświęcony dwóm cudownym osóbkom.

Po paru miesiącach przerwy wraz z Eweliną, która jest wizażystką (miałyśmy okazje współpracować przy sesji z Martyną KLIK )    
    udało nam się znów nawiązać współprace:)

Tym razem miałam przepiękną buźkę, blond włosy i błękitne oczy o imieniu Kasia.
Moja piękność była niestety tylko dwa dni w Warszawie dlatego całe szczęście że jeden z nich pasował mi idealnie.
Początkowo makijaż miał być kolorowy i mocny jednak wraz z Eweliną ustaliłyśmy iż postawimy przy tak delikatnej urodzie na lekko podkreślone oczy a mocniejsze usta. Efekt? Wydaje mi się że Ewelina ma po prostu dłonie stworzone do malowania !
Jej precyzja mnie zachwyca :)

Sesje wykonałyśmy obok biura Orange Model i trwała ona 10 minut. TAK !:O
tylko 10 minut na to żeby sfotografować Kasie w jak najlepszy sposób i zrobić też kilka zdjęć na których pierwsze miejsce robi makijaż.

Ja jestem bardzo zadowolona z naszych efektów, dziewczyny świetnie się spisały i wykonały kawał dobrej roboty.

Mam nadzieje że już w okresie letnim zobaczycie Kasię znów przed moim obiektywem ;)


 A teraz zapraszam was do oglądania i oczywiście dajcie znać jak wam się podobają kadry ;)


SOCIAL MEDIA 

MAXMODELS 
INSTAGRAM 
FACEBOOK 









Mod: Katarzyna Szwejer / Orange Model Agency
Makeup: Ewelina Jedynak Make Up Artist
Fot: Laura Mirizzi / Smallchangegirl












BACKSTAGE




  • Share:

You Might Also Like

1 Comments