Let it snow

By Smallchangegirl - lutego 28, 2017





Hej kochani !
Dziś kolejny post na blogu ,a tym razem w obiektywie Natalia!!

Już bardzo długo próbowałam umówić się z Natalią na sesje ale jak to się mówi ,,zawsze coś wypadało,,
W końcu znalazłam więcej czasu i udało się zdziałać wraz z moją ukochaną Eweliną (wizażystką)
Ale! Jako że pogoda lubi bardzo płatać nam figle, gdy skończyłyśmy makijaż i wyszłyśmy na zewnątrz zaczął padać ŚNIEG ! Tak bardzo idealną porę sobie znalazł ;)
Niemniej jednak , dodało to pewnego uroku. W większości dominująca czerń w stylizacji Natalii tutaj sprawdziła się cudownie.
Mam wielką nadzieje że zobaczycie jeszcze Natalię u mnie przed obiektywem.
 W końcu zaczyna być cieplej, więc liczę że przygotuje dla was bardzo dużo nowości :)

 Oczywiście pamiętajcie że ciągle szukam nowych buziek(bez doświadczenia także)
 Cóż mogę więcej napisać, myślę że zostawię wam naszą współpracę do oceny :)

SOCIAL MEDIA:

MAXMODELS 
INSTAGRAM 
FACEBOOK 

Mail: mirizzilaura@gmail.com






Mod: Natalia Seń
Makeup: Ewelina Jedynak Make Up Artist
Fot: Laura Mirizzi / Smallchangegirl













  • Share:

You Might Also Like

0 Comments