Wiosna, wiosna ach to Ty!

By Smallchangegirl - kwietnia 15, 2017

Hey ho!

Witam ponownie,
dawno mnie tu nie było...

Niestety ogrom spraw ( zlecenia których nie mogę publikować, praca jak i nauka) dał się we znaki, że nie byłam w stanie skorzystać z tej jakże w tamtym momencie wiosennej pogody, teraz już tak pięknie nie jest :(

Dlatego tym bardziej się cieszę że znalazłam chwile na to żeby w odpowiedniej chwili skorzystać z tego ze sesje plenerowe można już uznać za coś co będzie regularnie się pojawiało w moim "notesie" na każdy dzień.

Moją modelką która otworzyła mam nadzieję kolejny udany sezon letni ... no tak kochani do tego już tylko 2 miesiące ;)
Oto moja śliczna pani na tą sesję :
Karolina  to jakże miła skromna i uśmiechnięta pani i możliwość wykonania z nią sesji bardzo mnie uradowała. Bardzo podobają mi się takie naturalne piękności, nic dodać nic ująć co do jej urody.
Nie będę więcej przedłużała sami się przekonajcie:








PS. Szykujcie się na nowości, będzie coś czego dawno nie było tutaj

Bużka i do następnego!

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments