Palmiarnia

By Smallchangegirl - czerwca 14, 2017


Witajcie kochani po kolejnej dość długiej przerwie !


Nie wiem czemu tak trudno zebrać mi siły na napisanie dla was kilku zdań.
Fakt praca zabiera troszkę czasu aczkolwiek łatwiej jest napisać coś na Instagramie lub FP gdzie większość z was jest tam po prostu na bieżąco.
Ale chyba czas najwyższy wziąć się do działania!
Ostatnio cierpiałam na brak weny - nie robiłam żadnej sesji dlatego też tak trudno było wydobyć dla was parę słów.
No cóż :) każdy z was na pewno zna takie chwile​. Dziś jestem już po kilku nowych sesjach z przecudownymi modelkami i wizażystkami.
Niektóre ujęcia możecie już zobaczyć na moim fanpage'u Smallchangegirl Photography jak i Instagramie - scg_photos
Tak więc szykuje się bardzo dużo nowości. Chcę skupić się w dużej mierze na moich pomysłach, konkretnych projektach. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Na dzień dzisiejszy chciałabym aby sesja która wykonałam w Łodzi już jakiś czas temu w końcu ujrzała światło dzienne.
Miałam okazję fotografować naprawdę nieziemską dziewczynę !
Zaczynając od początku....chciałam nawiązać współpracę także w innych miastach w Polsce. Jako pierwsze wypadło na Łódź.
Szukałam modelek i między innymi wpadłam na portfolio Pauliny która oczarowała mnie swoją urodą, duże oczy.... świetna figura no i tatuaże ! Od razu do niej napisałam.
Paulina odpisała na moją wiadomość dosłownie dzień przed wyjazdem i zaproponowała miejsce....PALMIARNIA
Wielka kolekcja roślin , przede wszystkim palm ( no jakże by inaczej skoro to przecież Palmiarnia :D. nie mogło być lepiej.
Paulina oczywiście przyszła przygotowana na sesję, sama wykonała makijaż oraz wybrała stylizacje.
A ja podekscytowana niczym dziecko zabrałam się za robienie zdjęć. Muszę przyznać że ta sesja po tak długim czasie nadal budzi we mnie poczucie spełnienia.
Uważam że razem z modelką wykonałyśmy kawał dobrej roboty jak na tak krótka chwilę, zresztą sami oceńcie ;)
Mam nadzieję w niedługim czasie zwiedzić takie miasta jak Kraków/Lublin/Trójmiasto/Wrocław dlatego zapraszam wszystkich chętnych do zgłaszania się przed mój obiektyw. Przyjmę z chęcią każda buźkę ☀
Miłego dnia i do następnego :) 













SOCIAL MEDIA:
MAXMODELS
FACEBOOK
INSTAGRAM

Kontakt: smallchangegirlphotos@gmail.com

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments