Madzia +18

By Smallchangegirl - sierpnia 02, 2017

Dzień dobry kochani ! :)


W końcu przyszła chwila na kolejny post :)

Na sesję z Madzią umawialam się dłuższy czas ale było naprawdę warto troszkę poczekać. 

Madzia jest cudowna osoba, bardzo otwarta, kreatywna  i uśmiechnięta....nie w sposób sie przy niej nudzić 😂

Wraz z moja modelka zrobiłyśmy zdjęcia w Wawrze w lasku niedaleko PKP Międzylesie. Sam pomysł na zdjęcia wpadł mi gdy tylko natknęłam się na portfolio Magdy. Tatuaże , jasne krótkie włosy, figura....pomyślałam że może pokazać ja w świetle mniej wyzywającym a zrobić coś delikatnego.

Jednak nie myliłam się ! Jestem bardzo zadowolona z efektów i z tego jak Magda cudownie wcieliła się w rolę (mimika,pozy)  

Koniecznie dajcie mi znać jak wam się podobają takie kadry ? Czy chcielibyście więcej takich snesualnych ujęć ? 

Zapraszam was także do zapisywania się na sesję zdjęciowe w każdym mieście !
Sesja zdjęciowa to idealna opcja dla osób z brakiem doświadczenia chcących rozbudować swoje portfolio, pamiątka z różnych okazji (ślub , sesja narzeczeńska, dziecięca, wieczory panieńskie i wiele innych) ,
Sesje blogowe , dla osob chcących pokazać siebie i swoje stylizacje a także życie codziene.

Oczywiście nie zabraknie zaproszenia dla osób które mają już doświadczenie i chętnie podejmą się współpracy ze mną w realizacji różnych projektów :) 

ZAPRASZAM 



https://m.maxmodels.pl/fotograf-smallchangegirl.html

instagram.com/scg_photos






















  • Share:

You Might Also Like

0 Comments