Pałac w Wilanowie odc.

By Smallchangegirl - czerwca 24, 2017


Witam,

Tak jak wspominałam w poprzednim poście , szykuje się sporo nowości ;)
Jedną z nich jest sesja z Nadiyą przy której miałam już przyjemność współpracować.

Trzeba przyznać że tego dnia pogoda na robienie zdjęć w miejscu w pełni związanym z natura w blasku słońca jest pomocne dla fotografa, ale dla modelki to nie lada wyzwanie czując temperaturę w momencie odbywania tych zdjęć a była to 10 rano.

Pałac w Wilanowie po ostatnich fotograficznych "eskapadach" wywołał we mnie wiele ciepłych uczuć, i rozbudził czasami moją zachwiana wiarę w ludzką wrażliwość. Wracając do tej sesji z moją piękna i widowiskową Nadiya, starałyśmy się wykazać jej jakże nietypową urodę dlatego duża uwaga z mojej strony była położona na portrety a z jej strony na stylizację.

Przy okazji chciałabym podziękować osobie która nam pomogła przy zdjęciach a dokładniej przy makijażu, cudownej Lenie.

PS. Jestem właśnie w drodze na bardzo ważne spotkanie, życzcie mi szczęścia ;)

Mod: Nadiya Leskiv
Mua: Lena Fedchishin











  • Share:

You Might Also Like

0 Comments