Greece

By Smallchangegirl - kwietnia 12, 2016

Dziś postanowiłam umilić wam ten deszczowy ponury wtorek i napisać parę słów o moim drugim pobycie w Grecji w zeszłe wakacje :) Co więcej ! Będzie bardzo kolorowo :)
Wszyscy już wyczekujemy tego momentu gdzie będziemy mogli odpocząć od codziennego zgiełku, położyć się na piasku i rozkoszować dźwiękiem fal. Kocham morze a już na pewno pokochałam Grecję za ten spokój, naturę, jedzenie(Główne uprawy to: oliwki, pistacje, cytrusy, kukurydza (jedne z najwyższych plonów na świecie), warzywa, a na północy ryż.) a przede wszystkim za niesamowitą gościnność Greków. Mój pierwszy wyjazd spędziłam na Krecie, drugi na wyspie Kos. Zdecydowanie polecam wam tą drugą opcje jeżeli lubicie piaszczystą plaże a przy tym nie za dużo ludzi. Mam nadzieję że w tym roku także zagoszczę na którejś z greckich wysp.
Zapraszam do oglądania zdjęć a już niedługo pojawi się tutaj nowy post z sesji :)

Miłego dnia :)

















  • Share:

You Might Also Like

0 Comments