Stadion Narodowy

By Smallchangegirl - kwietnia 10, 2016

Kolejna z ,,blogowych,, sesji już za mną...
Jestem naprawdę zadowolona z efektów współpracy z Olą i musicie wiedzieć że ta dziewczyna jest niesamowita ! Pełen profesjonalizm, energia, mnóstwo pomysłów, kreatywność to kilka z wielu cech które posiada Ola. Ta młodziutka artystka prowadzi bloga(którego link znajdziecie poniżej) z inspiracjami a także swoimi własnymi pomysłami na stylizacje.
A teraz troszkę o zdjęciach.....
Jak widzicie postawiłam na odcienie niebieskiego i fioletu. Te dwa kolory wydawały mi się fajnie współgrać ze scenerią a także stylizacją i makijażem. Oczywiście już się pewnie domyślacie że za tło posłużył nam nasz piękny Stadion Narodowy :) Mogę wam także zapowiedzieć ze już niebawem zobaczycie Olę znów przed moim obiektywem ale w zupełnie innym wydaniu niż się spodziewacie! Mam tylko nadzieję że wszystko wyjdzie po mojej myśli.
Jeszcze kilka słów o makijażu.
Wykonała go utalentowana Klaudia, której makijaż był świeży i dziewczęcy.
Także z Klaudią planujemy już sesje w najbliższą niedziele tak więc trzymajcie kciuki, śledźcie na instagramie, facebooku bo pojawi się tam na pewno sporo ,przedpremierowych,, ujęć a także backstage z sesji :)
Miłego oglądania

blog Klaudii 

blog Oli 

maxmodels 

facebook 

instagram 







Mod: Aleksandra Młodzińska
Mua: Klaudia Kardashian Make Up









BACKSTAGE ;)



  • Share:

You Might Also Like

2 Comments